Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.11.2017 16:52 - НЯКОЛКО ДОБРИ ДУМИ ЗА КОМУНИЗМА - СОЦИАЛИЗМА
Автор: bojil Категория: Политика   
Прочетен: 2349 Коментари: 4 Гласове:
16

Последна промяна: 03.11.2017 18:50

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
                            НЯКОЛКО ДОБРИ ДУМИ ЗА КОМУНИЗМА - СОЦИАЛИЗМА


   Най-добрите думи,които човек може да каже за червената система с две или повече лица са изречени от уважаемия г-н Съветник Исти,чието изказване бе буквално следното:

  - НАЙ-ХУБАВОТО НЕЩО НА КОМУНИЗМА-СОЦИАЛИЗМА Е ТОВА ЧЕ СИ ОТИДЕ,ПРЕДИ ДА Е ЗАТРИЛ НАПЪЛНО БЪЛГАРСКАТА НАЦИЯ!

image

  Подкрепям с две ръце неговата невероятна мисъл и когато се замислих,със задоволство констатирах че това са най-хубавите думи,които може да се кажат за комунизма-социализма!



Гласувай:
16


Вълнообразно


1. batogo - !!!:))) Поздравления, приятелю!
03.11.2017 17:31
Това е гениално, макар и до сега опитите на червените за затриване на нацията да продължават... Но аз бих добавил още едно безспорно качество на онова соц.-комун.-време, в което "всеки ръб имаше стабилен другарски гръб". То беше толкова изпълнено с простотия и простащина, че бе основен вдъхновител на невероятното българско чувство за хумор и сатира. :)
цитирай
2. bojil - Това е ...
03.11.2017 18:50
batogo написа:
Това е гениално, макар и до сега опитите на червените за затриване на нацията да продължават... Но аз бих добавил още едно безспорно качество на онова соц.-комун.-време, в което "всеки ръб имаше стабилен другарски гръб". То беше толкова изпълнено с простотия и простащина, че бе основен вдъхновител на невероятното българско чувство за хумор и сатира. :)

Съгласен: вицовете за комунизма-кретенизма бяха чудесни,струва си дори да ги припомняме на младите!
цитирай
3. get - - В какво ни убеждават „класиците” ...
07.11.2017 00:55
- В какво ни убеждават „класиците” Марк и Енгелс в своя „Манифест” – приканвайки ни към ПРОЛЕТАРСКА революция?
« Натъпканите във фабриката работнически маси са организирани по войнишки. Като редници на индустриалната армия те са поставени под надзора на цяла йерархия от подофицери и офицери. ТЕ СА РОБИ не само на буржоазната класа, на буржоазната държава, но и всеки ден, и всеки час ги поробва машината, надзирателят и преди всичко самият отделен буржоа фабрикант. ТОЗИ ДЕСПОТИЗЪМ Е толкова по-ДРЕБНАВ, по-ОМРАЗЕН и по-ОЖЕСТОЧАВАЩ, колкото по-открито прокламира за своя цел печалбата».

- А на практика, какво стана ?
На 25 октомври 1917 г. властта в Русия е завзета от ляво-радикали КОНТРА-РЕВОЛЮЦИОНЕРИ!
- Ще кажете: Ама не може да бъде, БОЛШЕВИКИ и КОНТРА-РЕВОЛЮЦИОНЕРИ? – и ще сбъркате – Защото?
РЕВОЛЮЦИЯТА В РУСИЯ БЕ ИЗВЪРШЕНА през ФЕВРУАРИ 1917 год. - тогава, Какво се явява преврата през "Октомври"!
Защото, в лицето на генерал Корнилов (десен контрареволюционер) е извършен първият опит за метеж … а в лицето на „Ленин и Ко” ЛЯВ ПРЕВРАТ – за наше нещастие, успешен!
Завладявайки властта, те побързаха да я нарекат "пролетарска диктатура"; или «властью рабочих и крестьян».
А от името на едните и/или другите ЗАПОЧВАТ ДА ИЗТРЕБВАТ И ЕДНИТЕ И ДРУГИТЕ, И ВСЯКАКВА ДРУГА „НЕСЪГЛАСНА” със ТЯХ "контрареволюционна" СВОЛОЧ.
Зачитайки се, в след октомврийската История, НА ПЪРВОТО В СВЕТА, и както ни убеждаваха "НАЙ" „справедливо" СОЦИАЛИСТИЧЕСКО ОБЩЕСТВО, установяваме?
- Как ЩЕ СЕ СТРОИ(КАКВО ЩЕ ПРЕДСТАВЛЯВА ?) същото това ОБЩЕСТВО в съгласие с Трите пункта от Манифеста на „финансовите-интернационалисти” - а те са:
Разрушение,
Строеж, и ...
НАЗНАЧЕНИЕ на „СВОИ хора”, на съответните длъжности.
- Ако не приемате определението „свои хора”?
Тогава се питам:
КАКВО ОТНОШЕНИЕ КЪМ ПРОЛЕТАРИАТА ИМАХА, НИКОГА И НИЩО НЕ РАБОТИЛИТЕ ПРЕЗ ЖИВОТА СИ "либерейтори-революционери" в лицето на … литератора В.И. Ульянов (Ленин) или кавказския абрек(хайдук) И.В. Джугашвили (Сталин), полския боевик Ф.Э. Дзержинский, журналиста–космополит Л.Д. Бронштейн (Троцкий) или екатеринбургския мафиозо Я. М. Свердлов; вероятно и на вас ще ви е трудно да докажете „работническата” им принадлежност - както и на мен.

- Тогава с каква цел, се е замисляло всичко – можем да прочетем при „литератора” Улянов-Бланк … КОЙТО ни учеха, че искал ДА ОСВОБОЖДАВА УГНЕТЕНИТЕ народни МАСИ строейки СПРАВЕДЛИВО и БЕЗКЛАСОВО ОБЩЕСТВО (според рецептите на „класиците”) – в отговора му през 18-та година, до „левите комунисти”?

„Эволюция в сторону ГОСУДАРСТВЕННОГО КАПИТАЛИЗМА - вот зло, вот враг, с которым нас(болшевиките – к.м.) приглашают бороться.
И вот, КОГДА Я ЧИТАЮ ЭТИ ССЫЛКИ НА ПОДОБНЫХ ВРАГОВ в газете «левых коммунистов», Я СПРАШИВАЮ: что сделалось с этими людьми, как они могут из-за обрывков книжки забыть действительность?
Действительность говорит, - >>ГОСУДАРСТВЕННЫЙ КАПИТАЛИЗМ<< БЫЛ БЫ ДЛЯ НАС ... ШАГОМ ВПЕРЕД!
Если бы мы могли в России через малое число времени осуществить ГОСУДАРСТВЕННЫЙ КАПИТАЛИЗМ, это было бы ПОБЕДОЙ. Как они могли не видеть, что МЕЛКИЙ СОБСТВЕННИК, мелкий КАПИТАЛ - наш ВРАГ. (…)
Я СКАЗАЛ, что ГОСУДАРСТВЕННЫЙ КАПИТАЛИЗМ БЫЛ БЫ СПАСЕНИЕМ ДЛЯ НАС; если бы мы имели в России его, тогда переход к полному социализму был бы легок, был бы в наших руках, ПОТОМУ ЧТО ГОСУДАРСТВЕННЫЙ КАПИТАЛИЗМ ЕСТЬ НЕЧТО ЦЕНТРАЛИЗОВАННОЕ, ПОДСЧИТАННОЕ, КОНТРОЛИРОВАННОЕ И ОБОБЩЕСТВЛЕННОЕ, А НАМ-ТО И НЕ ХВАТАЕТ КАК РАЗ ЭТОГО, нам грозит стихия мелкобуржуазного разгильдяйства, которая больше всего историей России и ее экономикой подготовлена и которая как раз этого шага, от которого зависит успех социализма, нам не дает сделать.
Я позволю себе напомнить вам, что мои слова о государственном капитализме мне приходилось писать за несколько времени до переворота, и вопиющая нелепость пугать нас государственным капитализмом.”
(от т. 36-ти ; Доклад о очередных задачах советской власти – юнь 1918 г.).

- Ще кажете: Но другарите болшевики – не са мислили, като мен циника, ПОРАДИ ВИСОКИЯТ ИМ >>МОРАЛ<<? – Но, ето какво ни казва ЛЕНИН, за НРАВСТВЕНОСТТА на "болшевика"?
„Мы В вечную НРАВСТВЕННОСТЬ НЕ ВЕРИМ и обман всяких сказок о нравственности разоблачаем… Для нас нравственность подчинена интересам классовой борьбы ...”.

- Вероятно, и довода за нравствеността на „болшевиките” няма да е достатъчен – та ще поставите ВЪПРОСА – другаря Влидимир Илич, ни БЕ ОСТАВИЛ >>ПЛАН ЗА ПОСТРОЯВАНЕ НА СПРАВЕДЛИВО ОБЩЕСТВО<< – и на мен така ми го бяха втълпили, докато не започах САМ ДА ЧЕТА И МИСЛЯ – Ето ГО >>ПланЪт<<?

„Первым шагом освобождения трудящихся… является КОНФИСКАЦИЯ помещичьих земель, введение рабочего контроля, НАЦИОНАЛИЗАЦИЯ банков. Следующими шагами будут НАЦИОНАЛИЗАЦИЯ фабрик и заводов, ПРИНУДИТЕЛЬНАЯ ОРГАНИЗАЦИЯ всего населения в потребительские общества, являющиеся в то же время обществами сбыта продуктов, ГОСУДАРСТВЕННАЯ МОНОПОЛИЯ торговли хлебом и другими необходимыми продуктами…
… ТРУДОВОЙ ПОВИННОСТИ в применении к богатым Советская власть должна будет перейти, а вернее, ОДНОВРЕМЕННО должна будет поставить ЗАДАЧУ ПРИМЕНЕНИЯ СООТВЕТСТВУЮЩИХ ПРИНЦИПОВ К большинству ТРУДЯЩИХСЯ, РАБОЧИХ И КРЕСТЬЯН”.
- По въпроса за „работническите армии НА ТРУДЕЩИТЕ (се) , РАБОЧИХ И КРЕСТЬЯН” упоменати в „Манифеста” и създавани на практика от Ленин-Троцки – за сега няма да се спирам. Само ще упомена, че за ТРУДОВО ПОВИННИТЕ(задължените), РАБОЧИХ И КРЕСТЬЯН - освободителя-литератор Ленин ПРЕДВИЖДА:
" ... и ако те се отклоняват от НЕЯ, то ..." - четете сами ? -
„„Что же касается КАРАТЕЛЬНЫХ МЕР ЗА НЕСОБЛЮДЕНИЕ ТРУДОВОЙ ДИСЦИПЛИНЫ, то они должны быть строже. Необходима КАРА вплоть ДО ТЮРЕМНОГО ЗАКЛЮЧЕНИЯ. Увольнение с за вода тоже может применяться, но характер его совершенно изменяется. ПРИ КАПИТАЛИСТИЧЕСКОМ СТРОЕ УВОЛЬНЕНИЕ БЫЛО НАРУШЕНИЕМ ГРАЖДАНСКОЙ СДЕЛКИ.
ТЕПЕРЬ же при НАРУШЕНИИ ТРУДОВОЙ ДИСЦИПЛИНЫ, особенно ПРИ ВВЕДЕНИИ ТРУДОВОЙ ПОВИННОСТИ, СОВЕРШАЕТСЯ УЖЕ УГОЛОВНОЕ ПРЕСТУПЛЕНИЕ (!), и за это должна быть наложена определенная кара … КАТО ПОЯСНЯВА ОЩЕ за: … ВИНОВНЫХ в нарушении дисциплины надо уметь НАХОДИТЬ, отдавать ПОД СУД и КАРАТЬ беспощадно».

Тук има още много за приказване, но ще си(ви) поставя ДВА ОСНОВНИ ВЪПРОСА?
- Що е СОЦИАЛИЗЪМ и имал ли е той почва у нас … или …?
- Що е ДЪРЖАВЕН КАПИТАЛИЗЪМ и имаше ли ТАКЪВ у нас – приключвайки с думите на една песен „от него време” … „ … я другой такой страной не знаю где так вольно дышит человек …” – Нали?
цитирай
4. bojil - - В какво ни убеждават „класиците” ...
11.11.2017 22:07
get написа:
- В какво ни убеждават „класиците” Марк и Енгелс в своя „Манифест” – приканвайки ни към ПРОЛЕТАРСКА революция?
« Натъпканите във фабриката работнически маси са организирани по войнишки. Като редници на индустриалната армия те са поставени под надзора на цяла йерархия от подофицери и офицери. ТЕ СА РОБИ не само на буржоазната класа, на буржоазната държава, но и всеки ден, и всеки час ги поробва машината, надзирателят и преди всичко самият отделен буржоа фабрикант. ТОЗИ ДЕСПОТИЗЪМ Е толкова по-ДРЕБНАВ, по-ОМРАЗЕН и по-ОЖЕСТОЧАВАЩ, колкото по-открито прокламира за своя цел печалбата».

- А на практика, какво стана ?
На 25 октомври 1917 г. властта в Русия е завзета от ляво-радикали КОНТРА-РЕВОЛЮЦИОНЕРИ!
- Ще кажете: Ама не може да бъде, БОЛШЕВИКИ и КОНТРА-РЕВОЛЮЦИОНЕРИ? – и ще сбъркате – Защото?
РЕВОЛЮЦИЯТА В РУСИЯ БЕ ИЗВЪРШЕНА през ФЕВРУАРИ 1917 год. - тогава, Какво се явява преврата през "Октомври"!
Защото, в лицето на генерал Корнилов (десен контрареволюционер) е извършен първият опит за метеж … а в лицето на „Ленин и Ко” ЛЯВ ПРЕВРАТ – за наше нещастие, успешен!
Завладявайки властта, те побързаха да я нарекат "пролетарска диктатура"; или «властью рабочих и крестьян».
А от името на едните и/или другите ЗАПОЧВАТ ДА ИЗТРЕБВАТ И ЕДНИТЕ И ДРУГИТЕ, И ВСЯКАКВА ДРУГА „НЕСЪГЛАСНА” със ТЯХ "контрареволюционна" СВОЛОЧ.
Зачитайки се, в след октомврийската История, НА ПЪРВОТО В СВЕТА, и както ни убеждаваха "НАЙ" „справедливо" СОЦИАЛИСТИЧЕСКО ОБЩЕСТВО, установяваме?
- Как ЩЕ СЕ СТРОИ(КАКВО ЩЕ ПРЕДСТАВЛЯВА ?) същото това ОБЩЕСТВО в съгласие с Трите пункта от Манифеста на „финансовите-интернационалисти” - а те са:
Разрушение,
Строеж, и ...
НАЗНАЧЕНИЕ на „СВОИ хора”, на съответните длъжности.
- Ако не приемате определението „свои хора”?
Тогава се питам:
КАКВО ОТНОШЕНИЕ КЪМ ПРОЛЕТАРИАТА ИМАХА, НИКОГА И НИЩО НЕ РАБОТИЛИТЕ ПРЕЗ ЖИВОТА СИ "либерейтори-революционери" в лицето на … литератора В.И. Ульянов (Ленин) или кавказския абрек(хайдук) И.В. Джугашвили (Сталин), полския боевик Ф.Э. Дзержинский, журналиста–космополит Л.Д. Бронштейн (Троцкий) или екатеринбургския мафиозо Я. М. Свердлов; вероятно и на вас ще ви е трудно да докажете „работническата” им принадлежност - както и на мен.

- Тогава с каква цел, се е замисляло всичко – можем да прочетем при „литератора” Улянов-Бланк … КОЙТО ни учеха, че искал ДА ОСВОБОЖДАВА УГНЕТЕНИТЕ народни МАСИ строейки СПРАВЕДЛИВО и БЕЗКЛАСОВО ОБЩЕСТВО (според рецептите на „класиците”) – в отговора му през 18-та година, до „левите комунисти”?

„Эволюция в сторону ГОСУДАРСТВЕННОГО КАПИТАЛИЗМА - вот зло, вот враг, с которым нас(болшевиките – к.м.) приглашают бороться.
И вот, КОГДА Я ЧИТАЮ ЭТИ ССЫЛКИ НА ПОДОБНЫХ ВРАГОВ в газете «левых коммунистов», Я СПРАШИВАЮ: что сделалось с этими людьми, как они могут из-за обрывков книжки забыть действительность?
Действительность говорит, - >>ГОСУДАРСТВЕННЫЙ КАПИТАЛИЗМ<< БЫЛ БЫ ДЛЯ НАС ... ШАГОМ ВПЕРЕД!
Если бы мы могли в России через малое число времени осуществить ГОСУДАРСТВЕННЫЙ КАПИТАЛИЗМ, это было бы ПОБЕДОЙ. Как они могли не видеть, что МЕЛКИЙ СОБСТВЕННИК, мелкий КАПИТАЛ - наш ВРАГ. (…)
Я СКАЗАЛ, что ГОСУДАРСТВЕННЫЙ КАПИТАЛИЗМ БЫЛ БЫ СПАСЕНИЕМ ДЛЯ НАС; если бы мы имели в России его, тогда переход к полному социализму был бы легок, был бы в наших руках, ПОТОМУ ЧТО ГОСУДАРСТВЕННЫЙ КАПИТАЛИЗМ ЕСТЬ НЕЧТО ЦЕНТРАЛИЗОВАННОЕ, ПОДСЧИТАННОЕ, КОНТРОЛИРОВАННОЕ И ОБОБЩЕСТВЛЕННОЕ, А НАМ-ТО И НЕ ХВАТАЕТ КАК РАЗ ЭТОГО, нам грозит стихия мелкобуржуазного разгильдяйства, которая больше всего историей России и ее экономикой подготовлена и которая как раз этого шага, от которого зависит успех социализма, нам не дает сделать.
Я позволю себе напомнить вам, что мои слова о государственном капитализме мне приходилось писать за несколько времени до переворота, и вопиющая нелепость пугать нас государственным капитализмом.”
(от т. 36-ти ; Доклад о очередных задачах советской власти – юнь 1918 г.).

- Ще кажете: Но другарите болшевики – не са мислили, като мен циника, ПОРАДИ ВИСОКИЯТ ИМ >>МОРАЛ<<? – Но, ето какво ни казва ЛЕНИН, за НРАВСТВЕНОСТТА на "болшевика"?
„Мы В вечную НРАВСТВЕННОСТЬ НЕ ВЕРИМ и обман всяких сказок о нравственности разоблачаем… Для нас нравственность подчинена интересам классовой борьбы ...”.

- Вероятно, и довода за нравствеността на „болшевиките” няма да е достатъчен – та ще поставите ВЪПРОСА – другаря Влидимир Илич, ни БЕ ОСТАВИЛ >>ПЛАН ЗА ПОСТРОЯВАНЕ НА СПРАВЕДЛИВО ОБЩЕСТВО<< – и на мен така ми го бяха втълпили, докато не започах САМ ДА ЧЕТА И МИСЛЯ – Ето ГО >>ПланЪт<<?

„Первым шагом освобождения трудящихся… является КОНФИСКАЦИЯ помещичьих земель, введение рабочего контроля, НАЦИОНАЛИЗАЦИЯ банков. Следующими шагами будут НАЦИОНАЛИЗАЦИЯ фабрик и заводов, ПРИНУДИТЕЛЬНАЯ ОРГАНИЗАЦИЯ всего населения в потребительские общества, являющиеся в то же время обществами сбыта продуктов, ГОСУДАРСТВЕННАЯ МОНОПОЛИЯ торговли хлебом и другими необходимыми продуктами…
… ТРУДОВОЙ ПОВИННОСТИ в применении к богатым Советская власть должна будет перейти, а вернее, ОДНОВРЕМЕННО должна будет поставить ЗАДАЧУ ПРИМЕНЕНИЯ СООТВЕТСТВУЮЩИХ ПРИНЦИПОВ К большинству ТРУДЯЩИХСЯ, РАБОЧИХ И КРЕСТЬЯН”.
- По въпроса за „работническите армии НА ТРУДЕЩИТЕ (се) , РАБОЧИХ И КРЕСТЬЯН” упоменати в „Манифеста” и създавани на практика от Ленин-Троцки – за сега няма да се спирам. Само ще упомена, че за ТРУДОВО ПОВИННИТЕ(задължените), РАБОЧИХ И КРЕСТЬЯН - освободителя-литератор Ленин ПРЕДВИЖДА:
" ... и ако те се отклоняват от НЕЯ, то ..." - четете сами ? -
„„Что же касается КАРАТЕЛЬНЫХ МЕР ЗА НЕСОБЛЮДЕНИЕ ТРУДОВОЙ ДИСЦИПЛИНЫ, то они должны быть строже. Необходима КАРА вплоть ДО ТЮРЕМНОГО ЗАКЛЮЧЕНИЯ. Увольнение с за вода тоже может применяться, но характер его совершенно изменяется. ПРИ КАПИТАЛИСТИЧЕСКОМ СТРОЕ УВОЛЬНЕНИЕ БЫЛО НАРУШЕНИЕМ ГРАЖДАНСКОЙ СДЕЛКИ.
ТЕПЕРЬ же при НАРУШЕНИИ ТРУДОВОЙ ДИСЦИПЛИНЫ, особенно ПРИ ВВЕДЕНИИ ТРУДОВОЙ ПОВИННОСТИ, СОВЕРШАЕТСЯ УЖЕ УГОЛОВНОЕ ПРЕСТУПЛЕНИЕ (!), и за это должна быть наложена определенная кара … КАТО ПОЯСНЯВА ОЩЕ за: … ВИНОВНЫХ в нарушении дисциплины надо уметь НАХОДИТЬ, отдавать ПОД СУД и КАРАТЬ беспощадно».

Тук има още много за приказване, но ще си(ви) поставя ДВА ОСНОВНИ ВЪПРОСА?
- Що е СОЦИАЛИЗЪМ и имал ли е той почва у нас … или …?
- Що е ДЪРЖАВЕН КАПИТАЛИЗЪМ и имаше ли ТАКЪВ у нас – приключвайки с думите на една песен „от него време” … „ … я другой такой страной не знаю где так вольно дышит человек …” – Нали?

Аз бих казал,че истински социализъм у нас имаше до 1944 г.: след това имаше само фашизъм...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bojil
Категория: Политика
Прочетен: 1772188
Постинги: 292
Коментари: 5326
Гласове: 64246
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол
1. Интересен комплект от финансови съвети
2. Русия искала да провали Илинденското въстание
3. Няма "славянска" азбука- има Българска
4. Как бе посърбен Българския град Пирот
5. Съвецки грабежи в България до 1947 г.
6. Коронавирусите не са нови за човека
7. Русия помагала на турците в арменския геноцид и карала султана да окупира половин България
8. Ботев за истинския лик на сърбите и "румънците"
9. Българските контрачети през Втората световна война
10. 6-те ястребинчета убити от шумкари,за да не ги издадат
11. Руският фокус с македонския заек
12. Какво е направила Русия за България
13. Царска Русия забранявала украинския език,няма общо с Кирил и Методий
14. Уранови находища в България
15. Насраните руски орли - велики стихове
16. Фалшивата ни история е резултат от руската хибридна война срещу нас
17. Москва се е подписала под договор, изрично позволяващ разширяване на НАТО
18. Съвецките чутури не са изкуство,а червена пропаганда срещу България
19. Съвецките чутури не са изкуство,а червена пропаганда срещу народа ни
20. Русия умишлено оставяла хората си да измират от глад,за да краде подаяния от Запада