Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.10.2015 09:26 - Те са анонимни, но искрени в отговорите си
Автор: 1agroes2bg Категория: Бизнес   
Прочетен: 839 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
  Момичета, опитвали анален секс, описват какъв е бил „първият път” (18+) Информация от БЛИЦ: http://www.blitz.bg/news/article/370568
Аналният секс си остава за много от двойките табу, не всички искат и го практикуват, пише Cosmopolitan.hr . Затова тези, които са опитвали, рядко го коментират извън спалнята си. Затова е интересно какво казват две момичета, които са го правили и са искрени, вероятно защото остават анонимни. Двете момичета се съгласяват да отговарят, като обещават да са искрени. Първият въпрос е вероятно най-очакваният:

- Боли ли ви при първия опит в този вид секс?

-Първа дама: Мен ме заболя. Първият път имах чувството че в тази част на тялото не трябва да се прави нищо подобно. Въпреки това научих, че най-важното е да се отпуснем и да поддържаме бавен темп. Четох, че вибратор в този случай може да помогне, но не съм пробвала.
-Втора дама: Разбира се, че боли. Ако не боли, никой не би задавал този въпрос.


-Кой повече искаше да го направите - вие или партньорът ви?

-Първа дама: Аз. Момчето, с което имам връзка, не е любител на аналния секс.
-Втора дама: Той. Случвало ми се е да откажа на други, но е важно колко ми харесва партньора. Освен това след анален секс се чувствам като че той ми дължи нещо.

-Как беше първия път?

-Първа дама: Странно е. Почувствах неудобство и нещо като спазъм. Но вторият път беше различно и много по-добре.
-Втора дама: В началото беше много неприятно.


-Как се почувствахте след като мина време?


-Първа дама: Аз познавам момичета, които много обичат този секс. Аналният секс е нещо, което трябва да се опита няколко пъти, преди да се разбере дали ви харесва или не.
-Втора дама: Никога не става супер, поне не за мен. Но с течение на времето става поносимо, но много зависи и от размера на пениса на партньора.


- Партньорите ви очакват ли да сте обезкосмени около ануса?

-Първа дама: Не мисля, че това е задължително. Поне аз не бях. Въпреки това, ако той иска, защо не?
-Втора дама: Не, това със сигурност не е задължително. Мисля, че нито за един мъж, който обича анален секс, това не е важно. /БЛИЦ



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: 1agroes2bg
Категория: Бизнес
Прочетен: 136742
Постинги: 157
Коментари: 12
Гласове: 23
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930